📷 fotogalerija 📷

PETEK, 13. septembra 2019

Ko smo se zbudili, smo do konca pripravili kovčke za odhod in se odpravili na zajtrk. Po zajtrku smo kovčke odnesli v učilnico in izpraznili sobe.

Odšli smo na pohod. Ob jezeru smo hodili do Ukanca, nato pa pot nadaljevali do slapu Savica. Ronja do slapu našela okoli 500 stopnic. Slap je izgledal veličastno.

V Ukancu nas je pobral avtobus, ki nas je peljal do CŠOD-ja. Tam smo imeli kosilo. Tri sobe so prejele priznanja za najbolj urejene sobe. Ko smo se poslovili od učiteljev v Bohinju, smo kovčke naložili na avtobus in se odpeljali proti domu.

V šoli v naravi mi je bilo všeč. Spoznala sem veliko novega o Bohinju in jezeru, saj smo veliko delali v skupinah. Tega tedna se bom zelo rada spominjala.

Nuša, 7. b

ČETRTEK, 12. septembra 2019

Zjutraj smo se zbudili in odšli na telovadbo. Pobrali smo tudi smeti okoli CŠOD-ja. Nato smo odšli na zajtrk. Ko smo se najedli, smo odšli v sobe in jih pospravili. Ko sta učitelja pregledala sobe, smo začeli dopoldanski pouk.

Najprej nas je v učilnici učiteljica naučila uporabljati kompase. Nato smo odšli na orientacijski tek v gozd. Prvo točko smo našli s pomočjo učiteljice, ostale pa sami. Razdeljeni smo bili v petih skupinah. Nekaj skupin se je malo izgubilo in niso našli vseh točk. Ko smo se vrnili v CŠOD, smo imeli kosilo.

Po kosilu smo odšli po lovski poti od CŠOD-ja do nihalke smučišča Vogel. V gozdu sem našla nekaj živali in izvedela njihova imena.

Všeč mi je bilo, da sem se danes naučila uporabljati kompas.

Lia, 7. a

Spet smo se zbudili ob sedmih in imeli jutranjo telovadbo ter zajtrk. Po zajtrku smo se odpravili v gozd, kjer smo iskali in spoznali veliko novih rastlin. Nato smo se ustavili in iskali različne živali, ki živijo v prsti. Rihard je našel škropijona. Najprej smo mislili, da je mrtev, a ko smo ga dali v podo se je segrel se začel premikati. To pomeni, da je otrpnil.

Nato smo imeli kosilo. Potem smo se učili o orientaciji in se orientirali v gozdu. Po orientaciji smo jedli bohinjski sir in imeli večerjo. Po večerji smo imeli trike in jaz sem se skoraj naučil žonglirati s tremi žogicami.

Lan D., 7. b

SREDA, 11. septembra 2019

Tudi danes smo se zbudili ob 7.00. Čeprav je moja soba malo zamudila, smo se na jutranji telovadbi dobro razgibali. Nato smo imeli prosti čas, ki smo ga izkoristili za pospravljanje sob. Za dobro urejeno sobo smo dobili 12 točk.

Odšli smo na zajtrk, po njem pa nas je čakal obisk korit reke Mostnice. Najprej smo po Bohinjskem jezeru s kanujem, nato pa smo hodili. Pozabil sem nahrbtnik, zato mi je učitelj posodil vodo. Videli smo Hudičev most in skalo v obliki slona. Odšli smo nazaj do kanujev. Sedel sem zraven Lana in Bena.

Za kosilo smo imeli pleskavice in riž. Po kosilu pa smo se z malimi kanuji odpravili do Ukanca. Bil sem v kanuju z Domnom in Filipom. Ustavili smo se ob jezeru in si namočili noge.

Ko sem prišel nazaj, smo imeli večerjo. Nato smo šli ven. Najprej smo igrali nogomet, potem pa je nekdo predlagal, da se gremo gnilo jajce in smo se igrali do večera. Nekajkrat sem bil izbran. Potem sva s Filipom sedela na klopci in se pogovarjala. Sedaj smo se preoblekli in pripravili na spanec.

Lan B., 7. b

Zjutraj ob 7. uri smo se zbudili in imeli rekreacijo. Potem smo odšli na zajtrk. Dopoldan smo imeli plezanje. Tam je bilo zelo zabavno. Po končanem plezanju smo odšli še na sladoled in nazaj v dom CŠOD, kjer smo imeli najprej kosilo ter nato še počitek. Popoldan smo se vozili z velikimi kanuji, delali meritve pH in prosojnosti vode ter videli plankton. Učitelja sta nam razložila, katere ribe živijo v jezeru in kako je to nastalo. Po večerji smo imeli športne igre ter kurili taborni ogenj.

Urh Kic, 7. b

TOREK, 10. septembra 2019

Zbudili smo se ob 7. uri, se preoblekli in odšli na jutranjo telovadbo. Nato smo imeli zajtrk. Po njem sta učitelj in učiteljica prišla ocenit urejenost sobe. Medtem smo se učenci pripravili za pohod.

Na pohodu nam je učitelj iz CŠOD povedal veliko zanimivih stvari o Triglavskem narodnem parku, ki je edini narodni park v Sloveniji.  Med potjo smo se ustavili pri Hudičevem mostu, o katerem obstaja legenda. Nato smo se sprehodili do kamna v obliki slona, ki ga je izdolbla voda. Tam smo imeli tudi malico. Potem smo se odpravili proti domu. Na poti nazaj smo se ustavili ob jezeru, v katerem smo si lahko namakali noge in pojedli sladoled.

Popoldan smo imeli na programu vožnjo z malimi kanuji. Naučili smo se veslati in usmerjati čoln. Najbolj mi je bil všeč kanuizem in imela sem se lepo.

Nina, 7. a

Zbudila sem se ob 7.00. Najprej se z Lio in Nino umile in ob 7.15 pohitele pred dom, kjer smo se vsi zbrali na jutranji telovadbi. Odšli smo do jezera. Tam smo se razgibali in povedali so nam, kaj bomo danes počeli. Odšli smo nazaj v dom in pojedli zajtrk. Nato smo pospravili svoje sobe.

Naša skupina je dopoldne odšla plezat na naravno steno. Bilo je super, in ko sem bila najvišje, je bil razgled zelo lep. Čas je tam zelo hitro minil in kmalu smo odšli na kosilo.

Popoldan je naša skupina odšla do jezera, kjer smo opravili več meritev. Izmerili smo temperaturo in nekatere kemijske značilnosti jezera ter v njem poiskali nekatere vodne živali. Nato smo se s kanujem odpeljali na drugo stran jezera. Ko smo bili na kanuju, smo se pogovarjali o algah v jezeru in našli plankon. Bilo je zelo lepo, ampak malo je špricalo od vesel.

Ko smo prišli nazaj v dom, smo šli v jedlinco na malico. Dan je bil zelo zanimiv, poučen in zabaven.

Tea, 7. b

PONEDELJEK, 9. septembra 2019

V ponedeljek, 9.9.2019, smo se zjutraj z avtobusom odpravili v CŠOD Bohinj. Med vožnjo smo se enkrat ustavili za malico in petnajst minut kasneje nadaljevali pot.

Ko smo prišli v Bohinj, so nas lepo sprejeli in nam najprej povedali nekaj pravil. Ob enih smo imeli kosilo in potem nekaj prostega časa.

Sledil je pohod, kjer nam je učitelj povedal nekaj o Bohinju, ki ni kraj, ampak dolina. Bohinjsko jezero je tretje največje, a najgloblje jezero v Sloveniji. Globoko je do 45 metrov. Učitelj nam je povedal, da je tukaj zelo dolgo nazaj stal lednik, ki je oblikoval bohinjsko dolino. Ledenik nastane, ko večja količina snega pritiska na spodnji sneg in tako se spodnji sneg strdi in tako vsako leto strdi več snega, če seveda poletja niso zelo vroča.

Ko smo se vrnili, smo imeli večerjo.

Rok, 7. a

Danes sem se zbudil, oblekel in umil. Potem smo se odpravili k babi na čaj. Ko smo prišli pred šolo, sem vzel kovček iz avtomobila. V šoli sem vzel še malico in počakal sem na avtobus.

Na avtobusu sem sedel s Filipom. Med potjo smo imeli en postanek. Ko smo prišli v CŠOD Bohinj, smo spoznali mentorje, ki nas bodo ta teden učili. Pojedli smo kosilo in odšli v svoje sobe. Oblekli smo športna oblačili in odšli na pohod. Hodili smo ob Bohinjskem jezeru ter spoznali značilnosti Bohinja. Ko smo se vrnili v CŠOD, smo se odpočili in šli na večerjo.

Ta dan mi je bil všeč. Zelo sem vesel, da sem tukaj.