1. dan, 13. 9. 2021

Danes, ko smo prišli do doma, smo odšli v svoje sobe in razpakirali. Po tem smo se zbrali na igrišču, kjer so nam razložili pravila. Ko smo končali, smo odšli na kosilo. Po kosilu smo imeli prosti čas, katerega smo večino porabili za postiljanje postelj. Po tem smo se zbrali v jedilnici, kjer smo spekli perece. Bilo je zabavno. Ko smo jo pustili, da se speče, smo imeli nekaj prostega časa, katerega smo porabili za igra na igrišču. Za tem je sledila večerja, kjer smo dobili perece. Bilo je zelo okusno. Po tem smo odšli na večerni sprehod po Murski Soboti.   (Maša Drenik, 7. a)

Vozili smo se približno tri ure in ob pol dvanajstih prispeli v dom. Potem, ko smo razpakirali, so nekateri igrali košarko, drugi peli ob kitari. Nato smo odšli na kosilo. Po kosilu smo spekli perece. Ko smo čakali, da se je spekel, smo se igrali različne igre v skupinah, nato pa pojedli še večerjo in pereci, ki smo ga spekli. Potem smo šli na sprehod po Murski Soboti in tako zaključili dan. (Lana Kavšek, 7. a )

2. dan, 14. 9. 2021

Dan smo začeli z jutranjo telovadbo, kjer smo se osvežili in nadihali svežega zraka. Potem je sledil zajtrk, ki nam je dal vitaminov, ki smo jih potrebovali. Sledil je prosti čas do 9. ure, da smo se pripravili na pohod in družili s prijatelji. Prišli smo do garderobe, kjer smo se preobuli v pohodne čevlje, vzeli malico in dovolj vode. Prišli smo do različnih spomenikov in igral, kjer smo svoj čas preživeli s konji, zraven pa je bil grad iz 14. stoletja, ki je služil kot stavba za praznike in vikende grofov in grofic. Sledil je sprehod ob jezeru, kjer smo se ustavili in ogledali okolico. Šli smo skozi gozdno pot in prišli do igral, kjer smo preživeli nekaj časa. Odpravili smo se nazaj in se odpravili na kosilo, po njem pa je sledil prosti čas in se pripravljali za naslednje aktivnosti. Zbrali smo se na igrišču in igrali odbojko in košarko dokler niso prispela kolesa. S kolesi smo se peljali in opazovali okolico okoli nas. Vrnili smo se do večerje, kjer smo se spočili in odšli v sobe. Čez par minut smo se odpravili na igrišče in igrali igre, kjer smo morali zelo dobro sodelovati, saj smo premikali obroče med držanjem z rokami. Odpravili smo se v sobe in se pripravili za spanje. (Neja Smrke, 7. b )

Zbudili smo se okoli sedme ure, si umirili zobe in se preoblekli. Nato smo imeli jutranjo vadbo. Malo smo se razgibali, nato pa odšli na zajtrk. Po okusnem zajtrku smo skupaj z voditeljico odšli na pohod. Ustavili smo se v konjušnici ter si ogledali konje. Vmes smo pojedli malico. Vrnili smo se v dom, se preoblekli in odšli na kosilo. Nato smo imeli nekaj prostega časa. Po prostem času so fantje odšli kolesarit, punce pa smo se igrale odbojko in košarko.. Po eni uri in pol smo se zamenjali. Med kolesarjenjem je bilo zelo zanimivo, saj ni bilo nobenega hriba in nobene doline. Ko smo se vrnile smo pospravile kolesa in odšli smo na večerjo. Po večerji smo lahko poklicali starše, nato pa odšli na igrišče. Po skupinah smo se igrali različne igre. Med igranjem je bilo zelo zabavno. Odšli smo v sobe, se umili in šli spat.  (Nika Piko, 7. b )
Zjutraj, ko smo vstali smo imeli jutranjo telovadbo. Po telovadbi smo imeli zajtrk. Za zajtrk smo imeli čololino in kruh z različnimi namazi. Po zajtrku smo imeli pohod. Na pohodu smo videli: grad, konje in drevored. Pohod je trajal 4h, Ko smo se vrnili smo imeli kosilo. Za kosilo so bili dunajski zrezki, rižota in goveja juha. Po kosilu smo s kolesi šli do reke Mure. Nato smo imeli večerjo. Jedli smo skutine štruklje, kompot in sok. Nato je sledil večer s športnimi aktivnostmi in priprava na nočni počitek. (Nik Plot Markovič, 7.a)

3. dan, 15. 9. 2021

Dan smo začeli z bujenjem ob 7.30. Nato smo si umili zobe in se preoblekli. Ob 8.00 smo imeli jutranjo vadbo. Po jutranji vadbi smo imeli okusen zajtrk. Potem smo odšli k reki Muri in tam iz materialov, ki smo jih našli v okolici izdelovali umetnine. Potem smo umetnine tudi predstavili in nato odšli iskat zlato v reko Muro, a zlata nismo našli. Ko smo se vrnili, smo imeli kosilo in nekaj prostega časa. Nato smo odšli v središče Murske Sobote, kjer smo iskali določene stavbe in znamenitosti. Vrnili smo se in še nekaj časa preživeli na igrišči, nato pa smo odšli na večerjo. Po večerji smo poklicali starše. Nato smo imeli še tečaj prekmurščine. Nato smo odšli ven, kjer smo se igrali razne igre. Ko smo končali, smo odšli v sobe, se umili in odšli spat. (Neja Strajnar, 7. b)

Zbudili smo se ob 7. uri. Ob 8. uri smo imeli jutranjo telovadbo. Ko je bila ura 8.30, smo imeli zajtrk. Po zajtrku pa smo se z avtobusom odpeljali do reke Mure. Tam smo najprej naredili umetnine iz naravnih matrerialov (veje, listje,…). Ko pa smo končali, smo se odpravili na drugo stran reke Mure in tam poizkusili najti zlato. Ko smo prišli v dom, smo imeli kosilo, po kosilu pa smo se 3 ure vozili s kolesi do otoka ljubezni. Ko smo se vrnili, smo igrali košarko. Nato smo imeli večerjo. Po večerji smo vadili prekmursko narečje. Nato pa imeli družabne igre. Nato smo se pripravili na spanje. Najbolj mi pa je bilo všeč, ko smo se peljali s kolesi. (Gašper Žmavc, 7. a )

16. 9. 2021, 4. dan

Zjutraj smo se zbudili in se pripravili na jutranjo telovadbo. Najprej smo naredili nekaj vaj nato pa smo se igrali črnega moža. Nato je sledil zajtrk, ki je bil dober. Po zajtrku smo se odpravili na Misijo. Pri Misiji smo spoznali Mursko Soboto in njeno okolico. Ko smo prišli nazaj smo se zbrali na igrišču in odšli na kosilo. Z kosilo smo jedli pomfri in zrezek. Kosilo je bilo zelo dobro. Po kosilu smo napolnili telefone in se odpravili: a razred na fotolov, b pa je s kolesi odšel na otok ljubezni. Fotolov je bil zelo zanimiv iskali smo prostore ali stavbe v naravi in jih slikali. Ko smo končali smo na trg lahko odšli na sladoled in nato smo se odpravili proti domu. Ko smo odšli na večerjo, ki je bila dobra. Po večerji smo Maji in Žanu zapeli za rojstni dan. Zvečer smo se lahko igrali kar smo želeli. To je bil naš zadnji in najboljši večer od vseh. Bil je zelo zanimiv in naučili smo se orientirati z telefonom in z navadnim zemljevidov. (Elza, Lana Ka., Tinkara in Maša, 7. a)

Danes smo vstali ob sedmih zjutraj. Najprej smo se pripravili in uredili, ker smo imeli jutranjo telovadbo. Po telovadbi smo imeli zajtrk. Ob devetih zjutraj smo imeli Misijo – orientacijski pohod po mestu. Ko smo prišli nazaj smo imeli kosilo. Ob treh popoldne smo imeli fotolov – tudi po mestu. Ob šestih popoldne smo imeli igre . Čez dan smo spoznali Mursko Soboto, kako se orientira v naravi in sodelovanja z drugimi. Najbolj sta mi bila všeč misija in fotolov (Lana Kr., Neža, Nuša, Alja, 7. a)

Zbudili smo se ob sedmih zjutraj, umili smo si zobe nato smo se preoblekli in odšli v garderobo, kjer smo se preobuli za jutranjo telovadbo. Telovadbo nas je imel učitelj Miha. Po jutranji telovadbi smo imeli zjatrk. Jedli smo jajca in razne namaze z kruhom. Pili smo čaj. Po zajtrku smo odšli v sobe. Imeli smo 30 minut, da smo se pripravili na misijo. Ko smo se pripravili za orientacijo smo odšči v garderobo in se preobuli ter odšli na igrišče, kjer smo se dobili z učiteljem, ki nas je imel misijo. Učitelj nam je določil prvo lokacijo izziva. Nato se je odpravila vsaka skupina. Naša prva lokacija je bila želežniška postaja Murska Sobota (iskali smo izgubljeni kovček), Naslednje postaje so bile: cerkev sv. Nikolaja, stavba, ki je imela napis (letnico) največje poplave, knjižnica, kip poleg knjižnice, grad Murska Sobota, spomenik v obliki knjige, partizanski kip in restavracija Zvezda. Ko smo končali z izzivi smo odšli nazaj v dom. Ko smo se vrnili v dom smo imeli kosilo. Jedli smo govejo juho, piščančja prsa in pomfri.  Po kosilo smo imeli prosti čas do 14.00. Nato smo šli na igrišče, kjer smo igrali košarko in različne družabne igre. Nato pa je sledil fotolov.  Na zemljevidu smo morali poiskati znamenitosti Murske Sobote. Ko smo jih našli, smo lahko odšli na sladoled. SPo vrnitvi nazaj v dom smo na igrišču igrali košarko in nogomet. Nato je sledila večerja, kjer smo jedli špagete in bolognese omako. Nato smo imeli 30 minut časa, da pokličemo starše. Nato pa smo odšli na igrišče, kjer nas je zabaval učitelj Andrej. Nato smo odšli spat. (Nik, Gašper, Rok M., 7. a)

Danes smo se zbudili ob 7.00. Imeli smo telovadbo in nato zajtrk. Za zajtrk smo jedli jajca in kruh. Po zajtrku smo odšli na misijo. Najprej smo šli do judovskega pokopališča, nato smo odšli do cerkve. Med potjo smo videli babico, ki ni znala speljati iz križišča, zato je zapeljala v avto pred sabo. Odšli smo do knjižnice in pozabljenega kovčka. Ko smo opravili, smo odšli na kosilo. Po kosilu smo imeli fotolov. Na fotolovu smo iskali znamenitosti. Po fotolovu je sledila večerja in zabaven večer. (Martin, Rok M., Matevž, 7.a)

Zjutraj smo se zbudili. Spali smo zelo lepo. Po prebujanju je sledilo oblačenje in umivanje zob. Nato smo imeli jutranjo telovadbo, kar nas je dokončno prebudilo in pripravilo, da smo v miru pozjatrkovali. Potem smo odšli po skupinah po tri. Našo skupino so smo zastopali Drago, Jure in Žiga. Odpravili smo se na misijo, kjer smo lahko uporabljali telefon in aplikacijo Misija CŠOD. Obiskali smo cerkev, grad, mestni park, različne ulice. Bilo je zelo zabavno, vsi trije smo se zabavali. Nazaj smo prišli okoli pol dveh. Najprej smo se malo igrali na igrišču. Potem smo imeli zelo okusno kosilo. Po kosilu smo imeli malo prostega časa, odšli smo tudi na igrišče, tam smo igrali tudi košarko, nogomet in nekateri so se pogovarjali. Nato smo prevzeli malico. A razred smo odšli na fotolov po mestu, kjer smo tekmovali. Naša skupina je fotografirala glasbeno šolo, galerijo, knjižnico, avtobusno postajo, cerkev, najdebelejše deblo v parku, jezero in grad. Po končanem fotolovu smo se dobili na trgu z učiteljem in učiteljico. Nato smo odšli tudi na sladoled. Ko smo prišli nazaj smo malo poigrali košarko, nato je sledila večerja. Po večerji smo imeli igre. Žiga je igral košarko, Jure nogomet, Drago pa je z Žanom risal. Na koncu večera smo ugotovili, da smo izgubili dve košarkarski žogi nekje na igrišču in smo jih vsi iskali, a jih nismo našli. Odločili smo se, da nadaljujemo pri jutranji telovadbi. Potem je sledilo pisanje dnevnika in priprava na spanje. (Jure, Drago, Žiga, 7.a)

Zjutraj smo se zbudili, ter odšli na jutranjo telovadbo. Pojedli smo zajtrk in se odpravili na pot po Murski Soboti. Vodila nas je mobilna aplikacija na naših telefonih. Hodili smo do različnih točk, na katerih so nas čakala težka vprašanja. Ko smo se vsi zbrali pri domu, smo pojedli kosilo. Odšli smo pospravljat svoje sobe. Ko smo pospravili svoje sobe, smo se zbrali na igrišču in se odpravili na kolesarski izlet. Naš cilj je bil otok ljubezni, kjer smo se tudi ustavili. Ogledali smo si plavajoči mlin na Muri, nato pa se odpravili naprej na pot. Ko smo prišli nazaj v dom, smo imeli prosti las, kjer so se fantje pomerili v košarki. Po košarkarski tekmi smo odšli na večerjo, po večerji pa smo se igrali različne igre. Potem smo šli spat. (Jakob, Manca, Maja 7. b)

Zbudili smo se ob 7.00. Pripravili smo se na jutranjo telovadbo. Pri jutranji telovadbi smo se ogreli in naredili nekaj vaj za moč. Nato smo imeli zajtrk. Po zajtrku nas je vodila aplikacija in smo morali reševati naloge po Murski Soboti. Sledilo je kosilo. Po kosilu smo se s kolesi odpeljali na otok ljubezni, tam smo bili nekaj časa na igrišču. Nato smo šli na večerjo. Po večerji smo imeli prosti čas na igrišču. Igrali smo se košarko, nogomet in druge igre. Nato smo napisali dnevnik, se umili in šli spat. Najbolj smo se zabavali na kolesarjenju.
(Ema, Klara, Žan, 7. b )
Zjutraj smo se zbudili ob 7.00. Umili smo si zobe, se preoblekli in odšli na jutranjo telovadbo. Nato smo pojedli zajtrk ter se v jedilnici pogovarjali o orientaciji. Na telefone smo si naložili aplikacijo, se razdelili v skupine in odšli v Mursko Soboto. Tam smo reševali različne zanimive izzive. Ob 12.30 smo se dobili pred domom ter pojedli odlično kosilo. Nato smo se pripravili na vožnjo s kolesi. Vsak si je vzel svoje kolo in čelado ter preveril višino sedeža. Ko smo bili vsi pripravljeni, smo odšli do otoka ljubezni. Tam smo se slikali in se malo odpočili ter odšli nazaj domov. Prevozili smo 26,7 km. Pojedli smo večerjo, ter odšli ven se še malo igrati. Nato je prišel čas za spanje. Umili smo si zobe, se stuširali ter spakirali in odšli spat. Najboljša pa nam je bila orientacija po Murski Soboti. (Biserka, Hanan, Anže S., 7.b)
Dan se je začel z bujenjem ob 7.00, nato smo si umili zobe in se preoblekli. Ob 8.00 smo imeli jutranjo vadbo, pri kateri smo se ogreli in razgibali. Po telovadbi smo imeli okusen zajtrk, nato pa aktivnost Misija, pri kateri smo spoznali Mursko Soboto in njene znamenitosti ter se naučili orientirati. Ko smo končali, smo se dobili pri domu in imeli obilno kosilo. Po kosilu smo imeli malo prostega časa, potem pa smo odšli na kolesarjenje, pri katerem smo se utrudili. Ko smo se vrnili, smo še nekaj časa preživeli zunaj, potem pa smo odšli na večerjo. Za tem smo zopet odšli ven in igrali poljubne igre. Potem pa smo se vrnili v dom, se umili in odšli spat. (Neja St., Mark in Urban, 7.b)

Zbudili smo se ob sedmi uri ter se umili in preoblekli. Odšli smo na jutranjo vadbo, kjer smo se dobro razgibali. Imeli smo zajtrk in se pripravili na misijo po Murski Soboti. Iskali smo stavbe, kipe, drevesa, itd. Ob 12. 30 smo se zglasili na igrišču in razglasili rezultate od najboljšega do najslabšega. Kmalu smo imeli kosilo in nekaj prostega časa. Potem smo pripravili kolesa in se odpravili do Otoka ljubezni. Tam smo pojedli malico in si kupili spominke. Kolesarjenje je bilo zelo zanimivo. Ko smo prišli v dom, so fantje igrali košarko, punce pa smo bile navijačice. Nato smo imeli večerjo ter nekaj časa, da smo poklicali domov. Dobili smo se na igrišču in se igrali poljubne igre. Nato smo se umili in vsi zaspani odšli spat. (Nika, Neja Sm. in Anže, 7. b)

Foto utrinki današnjega dne na povezavi.