UPORABNI NASVETI PRI DELU NA DALJAVO
POMOČ PRI DELU NA ŠOLSKI SPLETNI STRANI
(Sproti dodam še kakšno, če se bodo še kje pojavljale težave in vprašanja).
SPLETNA GRADIVA - POVEZAVE DO SPLETNIH GRADIV
- e-učbeniki: https://eucbeniki.sio.si/
- e-gradiva: https://podpora.sio.si/e-gradiva/
- videokonference VOX: http://vox.arnes.si/
- projekt pedagogika 1:1: https://www.inovativna-sola.si/
- iEkosistem za izobraževalce: https://www.zrss.si/iekosistem/
- IKT smernice in druga gradiva za digitalno izobraževanje (npr. e-šolska torba)
- https://www.zrss.si/strokovne-resitve/digitalna-bralnica
- Obrazložitev matematične snovi: https://astra.si/
- Pri Založbi Rokus Klett so se odločili, da je vsem učencem v času krize omogočen brezplačen celodnevni dostop do vseh njihovih elektronskih in interaktivnih gradiv (učbenikov, delovnih zvezkov, samostojnih delovnih zvezkov in vadnic), ne glede na to, gradivo katere založbe uporabljate. Za matematiko so to naslednje spletne strani: www.iRokus.si, www.iRokusPlus.si (6.–9. razred) in www.znamzavec.si (interaktivne osnovnošolske vadnice za SLO, MAT, ANG, KEM). Na povezavi najdete navodila za brezplačen dostop (Rokus – navodila)
PRIMERI SPLETNIH ORODIJ ZA AKTIVNE OBLIKE DELA
- Google storitve (npr. Google Obrazci) – izdelovanje kvizov in anket
- Nearpod (https://nearpod.com/) – izdelovanje interaktivnih vsebin in sodelovalno učenja
- Padlet (https://padlet.com/) – sodelovalno delo, izmenjava mnenj in izkušenj
- Quizziz (https://quizizz.com/) – formativno spremljanje
- H5P (https://h5p.org/) – izdelovanje interaktivnih učnih gradiv
- EdPuzzle (https://edpuzzle.com/) – izdelovanje interaktivnih video vsebin
- Trello (https://trello.com/) – organizacija projektnega učnega dela
- Edmodo (https://new.edmodo.com/) – družabno omrežje, podofbno Faceboku, vendar za namene izobraževanja
- WordWall (https://wordwall.net/) – enostavno izdelovanje didaktičnih iger
- Educaplay (https://www.educaplay.com/) – idzelovanje aktivnosti za učence (npr. križanke, premetanke ipd.)
- Sutori (https://www.sutori.com/) – orodje za učenje preko pripovedovanja zgodb (storytelling)
SPLETNA UČILNICA ARNES
Ker so nekateri na šoli do sedaj že uporabljali Spletne učilnice Arnes-Moodle, bom malo več informacij podala za spletno učilnico Moodle.
Kako učenec vstopi v spletno učilnico?
Učenci do naših spletnih učilnic dostopajo preko šolske spletne strani (zavihek Učenci -> Spletne učilnice) ali pa preko povezave, ki jo objavimo učitelji na spletni strani. Da lahko vstopijo v posamezen predmet, se morajo najprej vpisati z AAI prijavnimi podatki. Predlagam, da se učencem pošlje tudi navodila (TUKAJ).
AAI račun imajo na šoli ustvarjen vsi učenci od 4. razreda naprej. Učenci v 4. in 5. razredu so AAI podatke dobili v zadnjem mesecu, zaradi kolesarksega izpita, tako da jih v večini imajo. Po pregledu zadnjih prijav sem tudi opazila, da je veliko učencev od 6. do 9. razreda do Spletnih učilnic dostopalo v tednu od 9. 3 – 13. 3. 2020 zato sklepam, da jih večina te podatke ime. Če kdo nima, jih lahko pošljemo staršem preko eAsistenta.
Vloga učitelja
Učitelj pripravi spletno učilnico za svoj predmet, nato pa povabi učence. Da bo delo v spletni učilnici lažje, si lahko pomagate z vodičem na povezavi: https://sio.si/vodici/moodle/
V kolikor bi kdo želel testno spletno učilnico, naj mi sporoči. Lahko jo ustvarim in malo preizkušate, kaj vse se lahko ustvari.