Select Page

Kaj so učenci zapisali o drugem dnevu šole v naravi:

Dan smo začeli z zbujanjem ob 7.00. Oblekli smo se in umili zobe. Imeli smo dober zajtrk, potem pa smo se odpravili na daljši pohod. Učitelj nam je povedal veliko zanimivih podatkov in razkazal jarke, ki so jih uporabljali v prvi svetovni vojni. Hodili smo po Poti miru in raziskovali pokrajino. Počasi smo se vrnili v dom. Kmalu smo imeli kosilo in nato odmor. Igrali smo se različne namizne igre in namizni tenis. Popoldan smo raziskovali zgradbo rastlin. Izvedela sem veliko zanimivega. Po raziskovanju smo imeli večerjo in spet prosti čas. Kasneje pa smo risali slike o zvokih. Imeli smo lep, zanimiv in naporen dan. (Neja Strajnar)

Zjutraj sem se zbudil že ob 6.00 in sem v postelji počakal do takrat, ko je bil čas za bujenje. Pospravil sem si posteljo in odšel igrati namizni tenis. Nato je bil zajtrk, ki je bil zelo dober. Po zajtrku smo odšli na zunanje igrišče. Nato pa smo si vzeli malico in odšli na pohod do muzeja na prostem. Med potjo nam je učitelj povedal veliko zanimivih podatkov. Potem smo se vrnili nazaj v dom, pojedli kosilo in se odpravili v Kavkino jamo. Tam je bilo zanimivo, ker nam je učiteljica povedala kar nekaj novih stvari. Ko smo prišli nazaj, smo povečerjali in imeli delavnice risanja, kjer sem naredil dve sliki. Stuširal sem se in pripravil za spanje. (Jure Gašperič).

Zjutraj, ko smo se zbudili, smo se preoblekli in uredili sobe. Nato smo imeli kratek čas, da smo lahko igrali namizni tenis. Potem smo pojedli zajtrk in se odpravili na igrišče, nato pa smo odšli na dolg pohod. Na pohodu smo si ogledali rove iz 1. svetovne vojne, kjer so se skrivali vojaki. Po pohodu smo imeli kosilo, nekaj prostega časa, nato pa smo odšli v Jamo Kavka, ki je zelo majhna jama. V jami smo videli jamske živali in poslušali različne zvoke. Potem smo pojedli večerjo. Po večerji smo risali risbe in se pripravili za spanje. Danes mi je bilo zelo všeč, ko smo odšli v jamo Kavka. (Gašper Žmavc).

Fotografije današnjega dne si lahko ogledate v fotogaleriji.