KAKO JE DAN VIDEL LUKA B.

4. dan, 29. 5. 2014

Prvič v tem tednu smo se zbudili v sončno jutro. Vsi v sobi smo vstali z veseljem, saj smo vedeli, da bomo ob devetih odšli na 8 km dolgo pot po Kolovratu. Hodili smo po poti, ki se imenuje pot miru. Ustavljali smo se na razglednih točkah. Pogled na okolico je bil čudovit. Ogledali smo si muzej na prostem. Muzej predstavlja bojne rove iz prve svetovne vojne. Med potjo smo tudi malicali. Ko smo se vrnili s pohoda, smo se odpočili in odšli na kosilo. Popoldne je sledil orientacijski pohod okoli Doma Kavka. Moja skupina je odšla na pot prva in tudi v dom prišla prva. Po večerji je bil družabni večer. Lan je zaigral na orglice in Nejc je povedal šalo. Ostale skupine so imele svoje predstavitve. Tako se je končal zadnji večer našega čudovitega bivanja v Domu Kavka.

Luka Barbo

DSC 1973

Več v galeriji slik.

KAKO JE DAN VIDELA VALERIJA

3. DAN, 28. 5. 2014

Danes smo dolgo spali in vstali točno ob sedmi uri.  Jutranjo telovadbo smo imeli v jedilnici, ker je zunaj deževalo. Ker je ostalo še malo časa, smo si uredili sobe pred ocenjevanjem. Zajtrk smo imeli ob osmih. Potem je sledilo ocenjevanje sob. V dopoldanskem času je prva skupina odšla plezat na osem metrsko plezalno steno, druga skupina je odšla v Kavkno jamo, tretja pa je preživela dan v naravi. Prišel je čas za malico, nato smo zamenjali skupine. Po dobrem kosilu smo imeli lutkarsko delavnico.  Sami smo morali sestaviti zgodbe, izdelati lutke in pripraviti lutkovno predstavo za jutrišnji večer. Delo je bilo zelo zanimivo. Po večerji smo odšli na igrišče, igrali smo med dvema ognjema. Zopet nas je pregnal dež. Ko se je zvedrilo, smo šli na nočni pohod z lučkami. Utrujeni smo se vrnili in se pripravili na nočni počitek.

Valerija Dragan

Več fotografij najdete v galeriji slik.

KAKO JE DAN VIDELA LARA

2. dan, 27. 5. 2016

V torek smo se zbudili v deževno jutro. Za jutranjo telovadbo smo odšli na kratek sprehod. Po zajtrku je druga skupina odšla v Kavkino jamo. V jami je bilo super, ker smo  plezali po skalah in se plazili po temnih tleh. Videli  smo tudi lobanjo neke živali. Po malici smo imeli nordijsko hojo, prva skupina pa orientacijo. Hodili smo s palicami in kmalu nas je ujel dež. Stekli smo pod streho, zapeli nekaj pesmi,odgnali oblake  in pričakali sonce. Zopet smo odšli na pohod. Vreme je bilo zelo spremenljivo. Na Kuku smo uživali na čudoviti razgledni točki. Po kosilu je naša skupina raziskovala zdravilne rastline. Z njimi smo nahranili tudi kozice, ki so sosede našega doma. Zapisali smo še nekaj pravil o nabiranju rastlin. Do večerje smo pisali poročila. Po okusni večerji smo imeli druženje in delavnice. Bilo je fantastično. Najbolj mi je ostalo v spominu to, da so nas pohvalili in poslikali našo sobo, ker je bila najlepša glede čistoče. Preživela sem lep dan. Super je bilo!

Lara Barbo

DSC 1515

KAKO JE DAN VIDEL LAN

1. dan, 26. 5. 2016

Ob 8.00 uri smo se zbrali pred šolo in čez nekaj minut smo se odpeljali proti Domu Kavka. Pot do Livških Raven je potekala normalno, z manjšimi zastoji. Ko smo okoli 12.00 ure prispeli do Doma Kavka, nas je pričakal skrbnik doma Izidor. Udobno smo se namestili in pogovorili. Sledilo je kosilo, ki je bilo odlično. Po kosilu smo se igrali in poklepetali. Potem smo imeli pouk. Izžrebali smo se tako, do smo se prešteli na prvi in drugi. Jaz in moja skupina smo izvedeli nekaj o zdravilnih rastlinah. Druga skupina pa se je preizkusila v lokostrelstvu. Priznam, da sem izvedel podrobnosti, ki jih nisem vedel do sedaj. Med počitkom sva se z Majem igrala igro Moja Slovenija, drugi pa so se igrali nogomet in druge igre. Večerja mi je bila prav tako odlična kakor kosilo. Med odmorom pišem sporočilo, ki ga berete. Kasneje bom nadaljeval. Po večerji smo se odpravili na sprehod do Nebes in smučišča Kuk. Izvedeli smo, da so se na tem smučišču učili smučanja znani športniki, tudi Ivica Kostelić. Kasneje smo se stuširali in se pripravili na spanje. Dan je minil zanimiv hitro in zanimivo.

Lan Šiško Peperko

DSC 1280

DSC 1278

Pozdravljeni!

Veseli in polni energije se vam javljamo iz doma Kavka nad Kobaridom. Odšli smo s soncem in se peljali v  dežju. Iz Livških Raven nam je s svojo dobro voljo uspelo pregnati oblake. Obleke imamo v omarah, čevlje v garderobi, nasmeh na obrazih. Pojedli smo kosilo, da smo si nabrali moči in spoznali domskega Robin Hooda. Poleg tega smo iskali zdravilne rastline in prijetno izkoristili prosti čas. Vseeno pa pogrešamo tudi vas.

Imamo se lepo in vas pozdravljamo do naslednjega javljanja.

Pavčkova peresa (učenci  5. razreda)